- Strona główna
- Postępowanie ID 1020132
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
119/2024 Półautomat spawalniczy
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kowalski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-19 12:32:00
-
Składania2024-11-25 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa półautomatu spawalniczego. Rozpatrzone zostaną oferty przedstawiające niżej wymieniony model:
· Półautomat spawalniczy ESAB Rustler EM 203C
z następującym wyposażeniem:
uchwyt spawalniczy MXL 201 ESAB / 4 m
przewód zasilający
przewód masowy
wąż gazowy z szybkozłączem / 4 m
rolki podajnika 0,8/1,0 mm
zestaw jezdny
2. Dostawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do Stacji Obsługi Wydziału Transportu w Bydgoszczy.
3. Dostawca do przedmiotu zamówienia dostarczy instrukcje w języku polskim.
4. Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt do Stacji Obsługi Pojazdów ul. Iławska 1, 85-720 Bydgoszcz.
5. Termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
6. Dostawca wystawi fakturę VAT z 21 dniowym terminem płatności.
7.
W razie pytań osoba do kontaktu: Piotr Kowalski
tel. 47 751-14-68, email: piotr.kowalski@bg.policja.gov.pl
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?