- Strona główna
- Postępowanie ID 1020775
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZZE.2310.3.2024.JP Dostawa środków czystości dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Pirog
-
Organizacja
-
OddziałWydział zaopatrzenia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-21 13:11:00
-
Składania2024-11-26 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-26 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu zaprasza do złożenia oferty na
dostawę środków czystości zgodnie z wykazem asortymentu (załącznik "Asortyment- Formularz ofertowy- załącznik nr 1").
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Opolu.
W polu "cena" należy wpisać wartość dostawy całego asortymentu, wynikającą z wypełnionego załącznika "Asortyment - formularz ofertowy".
1. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania zamienników produktów wymienionych w załączniku.
2. Minimalny termin ważności produktów nie powinien być krótszy niż do grudnia 2025r.
3. Zamawiający zastrzega, że ilość zamówionego asortymentu może ulec
zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od ceny złożonej oferty/posiadanych środków finansowych.
4. W przypadku dostawy przedmiotu zamówienia niezgodnego z wykazem, Wykonawca zobowiązuje się do odebrania go na własny koszt i wymiany na zgodny z wykazem.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć aktualne karty charakterystyki
każdego produktu w formie papierowej wraz z towarem oraz przesłać je w
wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres email: joanna.pirog@op.policja.gov.pl przed dostawą towaru.
6. Dostawa i rozładunek po stronie i na koszt Wykonawcy;
7. Miejsce dostawy: Magazyny KWP w Opolu ul. Oleska 95, 45-222 Opole w godzinach między 8.00 a 13.00.
8. Warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
9. Termin realizacji: 10 dni od złożenia zamówienia;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.: 47 861 25 20
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zlecenia.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?