Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 04:13:32
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1096266
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1096266 : NŚK/04/2025 Najem długoterminowy na okres 36 miesięcy śmieciarek z możliwością składania ofert częściowych: I. – Śmieciarka z myjką 22 m3 II. – Śmieciarka CNG 22 m3 III. – Śmieciarka małogabarytowa 8m3

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Szymon Łakota
    • Organizacja
      MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o.
    • Oddział
      Wydział ds. Utrzymania Obiektu i Zaopatrzenia
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-15 19:05:00
    • Składania
      2025-05-20 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-20 10:05:00
    • Tryb
      Przetarg nieograniczony
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

    W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

    Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

    W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań do SWZ

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

    • Przesłania odwołania/inne 

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

    Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Ogłosznie o zamówieniu 3 śmieciarki - I II III część.pdf pdf 2128.37
    2025-04-15 19:05:00
    Postępowanie
    SWZ Najem śmieciarek 3 - 2025 r..pdf pdf 649.63
    2025-04-15 19:05:00
    Postępowanie
    FORMULARZ-OFERTOWY-ZALACZNIK-NR-1 dotyczy I, II, III części zamówienia.docx docx 23.7
    2025-04-15 19:05:00
    Postępowanie
    JEDZ - edytowalny załącznik nr 2 Śmieciarki najem.doc doc 183.5
    2025-04-15 19:05:00
    Postępowanie
    Oświadczenie grupa kapitałowa załacznik nr 3.doc doc 67
    2025-04-15 19:05:00
    Postępowanie
    Oświadczenie o aktualności danych - załącznik nr 4.docx docx 16.74
    2025-04-15 19:05:00
    Postępowanie
    Wykaz usług_zal nr 5 - wykaz dostaw.doc doc 36
    2025-04-15 19:05:00
    Postępowanie
    Zał. 6 - oświadczenie udostępnienie zasobów.docx docx 15.89
    2025-04-15 19:05:00
    Postępowanie
    Umowa śmieciarka 2025 I, II, III część.pdf pdf 2037.91
    2025-04-15 19:05:00
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-09 14:48:08
    Szymon Łakota Tychy, dnia 09.05.2025 r.

    WYKONAWCY


    Dotyczy postępowania w trybie podstawowym na: Najem długoterminowy na okres 36 miesięcy śmieciarek z możliwością składania ofert częściowych: I. – Śmieciarka z myjką 22 m3 II. – Śmieciarka CNG 22 m3 III. – Śmieciarka małogabarytowa 8m3

    Szanowni Państwo,
    Poniżej przesyłamy wyjaśnienia do postępowania:
    Część 1/Śmieciarka z myjką

    1. Zamawiający wymaga od dostawcy reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej.
    Czy zamawiający dopuści pojazd wyposażony w reflektory w technologii LED ?
    (Światła led zapewniają lepszą widoczność oraz nie wymagają wymiany żarówek co zmniejsza koszt eksploatacji pojazdu.)
    Odpowiedź
    Zamawiający dopuści pojazd wyposażony w reflektory w technologii LED

    2. Zamawiający wymaga od dostawcy gniazdo elektryczne 12V.
    Czy zamawiający dopuść pojazd wyposażony w gniazdo elektryczne 24V ?
    Obecne pojazdy wyposażone w normę GSR24 posiadają gniazdo 24V oraz port USB-C
    Odpowiedź:
    Zamawiający dopuść pojazd wyposażony w gniazdo elektryczne 24V
    3. Czy zamawiający dopuści urządzenie do otwierania pokryw pojemników zamontowane na stałe?
    Odpowiedź:
    Zamawiający dopuści urządzenie do otwierania pokryw pojemników zamontowane na stałe.
    4. Czy zamawiający opisując mechanizm załadowczy miał na myśli prasę do zgniatania śmieci ?
    Odpowiedź:
    Tak, Zamawiający opisując mechanizm załadowczy miał na myśli prasę do zgniatania śmieci
    5. Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie bez zamontowanej uszczelki dookoła płyty zgniatającej:
    Odpowiedź:
    Zamawiający nie dopuści takiego rozwiązania.

    Część 2/śmieciarka CNG

    1.Rok produkcji min. 2025
    Wykonawca wnosi o dopuszczenie podwozia wyprodukowanego w 2024 roku.
    Uzasadnienie: Oferowane podwozie jest fabrycznie nowe, nieużywane i magazynowane w odpowiednich warunkach zapewniających pełną sprawność techniczną. Nie występują różnice konstrukcyjne ani eksploatacyjne względem podwozi wyprodukowanych w 2025 roku. Dopuszczenie podwozia z roku 2024 zwiększy konkurencyjność oferty ze względu na niższą cenę zakupu.
    Odpowiedź:
    Zamawiający dopuszcza podwozie wyprodukowane w 2024 r.

    2.Miska olejowa stalowa
    Wykonawca wnosi o dopuszczenie miski olejowej wykonanej z kompozytu.
    Uzasadnienie: Kompozytowa miska olejowa znacznie ogranicza hałas generowany przez pracujący silnik, co wpływa pozytywnie na komfort akustyczny. Ponadto miska olejowa w oferowanym pojeździe znajduje się nad osią przednią, co praktycznie eliminuje ryzyko jej uszkodzenia w warunkach terenowych. Rozwiązanie to jest zgodne z nowoczesnymi standardami w pojazdach ciężarowych.
    Odpowiedź:
    Zamawiający dopuszcza miskę olejową z kompozytu.
    3.Norma hałasu 80 dB
    Wykonawca wnosi o wyjaśnienie, czy Zamawiający uzna za spełnienie wymogu poziomu hałasu 80 dB sytuację, w której pojazd osiąga wartość 79 dB przy 1500 obr./min.
    Uzasadnienie: Oferowany pojazd spełnia wymagania w zakresie emisji hałasu na poziomie niższym niż określony w SIWZ, co oznacza większy komfort użytkowania i mniejsze oddziaływanie akustyczne na otoczenie.
    Odpowiedź:
    Zamawiający uzna warunek za spełniony.
    4. Czy zamawiający dopuści podwozie z rozstawem osi 3950 mm ?
    Odpowiedź:
    Zamawiający nie dopuści takiego podwozia.
    5.Czy zamawiający dopuści rozwiązanie sterowanie cyklem zgniatania za pomocą przycisków ?
    Odpowiedź:
    Zamawiający nie dopuszcza takiego rozwiązania, system musi być zautomatyzowany.

    5. Alternator min. 120 A
    Wykonawca wnosi o dopuszczenie alternatora o natężeniu prądu ładowania 90 A.
    Uzasadnienie: Alternator o niższym natężeniu ładowania korzystnie wpływa na trwałość akumulatorów, ograniczając ryzyko ich przeładowania i przegrzewania. Dodatkowo pozwala to na stabilniejszą eksploatację układu zasilania pojazdu w warunkach typowych dla pracy w branży komunalnej.
    Odpowiedź:
    Zamawiający dopuszcza alternator o natężeniu prądu ładowania 90 A.

    Część 3/śmieciarka małogabarytowa
    1. Czy Zamawiający dopuszcza nośność osi przedniej 4480 kg?
    Odpowiedź:
    Zamawiający dopuszcza nośność osi przedniej 4480 kg

    2. Czy Zamawiający dopuszcza tylne zawieszenia pneumatyczne wyposażone w amortyzatory teleskopowe bez stabilizatora z zastosowaniem półresora pełniącego funkcję stabilizatora?
    Odpowiedź:
    Zamawiający dopuszcza tylne zawieszenia pneumatyczne wyposażone w amortyzatory teleskopowe bez stabilizatora z zastosowaniem półresora pełniącego funkcję stabilizatora
    3. Czy Zamawiający dopuszcza zabudowę montowaną na ramie jednolitej zintegrowaną z konstrukcją podłogi zabudowy?
    Odpowiedź:
    Zamawiający dopuszcza zabudowę montowaną na ramie jednolitej zintegrowaną z konstrukcją podłogi zabudowy.
    4. Czy zamawiający dopuści podwozie z rozstawem osi 3550 mm?
    Odpowiedź:
    Zamawiający nie dopuszcza podwozia z rozstawem osi 3550 mm.
    5. Czy zamawiający dopuści rozwiązanie wykonania dna wanny załadowczej z blachy hardox 450 grubości 5 mm ?
    Odpowiedź:
    Zamawiający nie dopuszcza rozwiązanie wykonania dna wanny załadowczej z blachy hardox 450 grubości 5 mm
    6. Czy zamawiający dopuści rozwiązanie sterowanie cyklem zgniatania za pomocą przycisków ?
    Odpowiedź:
    Zamawiający nie dopuszcza takiego rozwiązania, system musi być zautomatyzowany.



    Z poważaniem
    2025-04-16 10:40:44
    Szymon Łakota Tychy, dnia 15.04.2025 r.


    Dotyczy postępowania przetargowego na:
    Najem długoterminowy na okres 36 miesięcy śmieciarek z możliwością składania ofert częściowych:

    I. – Śmieciarka z myjką 22 m3
    II. – Śmieciarka CNG 22 m3
    III. – Śmieciarka małogabarytowa 8m3


    Szanowni Państwo,

    W związku z zamieszczeniem dokumentów do postępowania w dniu 15.04.2024 r. przedłużamy następujące terminy (jeden dzień):

    Termin składania ofert na dzień 20.05.2025 r. na godzinę 10:00
    Termin otwarcia ofert na dzień 20.05.2025 r. na godzinę 10:05.


    Z poważaniem

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    541

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć