- Strona główna
- Postępowanie ID 1101509
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1101509 :
Szacowanie wartości zamówienia w zakresie: Kompleksowego remontu części drugiego piętra - środkowej części w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej przy ul. Szczęśliwickiej 36 w Warszawie ( zaprojektuj i wybuduj).
Wystawiający
-
UżytkownikMarzanna Domeradzka-Mazur
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-25 16:06:00
-
Składania2025-05-07 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-07 12:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-05
14:19:33
|
Marzanna Domeradzka-Mazur |
Zamawiający
zamieszcza
pytania
i
udzielone
odpowiedzi: 1. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania się z Wykonawcą raz na miesiąc? W myśl postanowień ustawy o VAT firmy prowadzące działalność budowlaną zobowiązane są do rozliczania podatku od towarów i usług w terminie 30 dni od dnia wykonania usługi, a przedmiotowe deklaracje na podatek winny być składane raz w miesiącu. Rzadsze przeprowadzanie odbiorów skutkuje tym, iż Wykonawca nie może wystawić faktury a mimo to musi opłacić podatek VAT za wykonaną pracę. Powyższe naraża Wykonawcę na odpowiedzialność karno-skarbową z tytułu nierozliczenia przedmiotowego podatku. Odpowiedź: Jedno rozliczenie na koniec wykonania robót. 2. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o informację ile wynosi termin związania ofertą? Odpowiedź: Założono termin związania ofertą na okres 60 dni w przedmiotowym szacowaniu wartości zamówienia. 3. W związku z prowadzonym postępowaniem zwracamy się z wnioskiem o przesuniecie terminu składania ofert o dwa tygodnie tj. do dnia 21 maja 2025r. Zaproponowany termin jest to minimalny okres niezbędny do przygotowania rzetelnej wyceny. Odpowiedź: Zamawiający nie ma możliwości przesunięcia terminu składania ofert. 4. Czy Zamawiający dopuści faktury częściowe do wysokości 90% wykonanych i potwierdzonych przez Inspektorów robót? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza, faktur częściowych, zakładany termin wykonania prac -max do 3 miesięcy. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
