Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 09:38:23
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1107970
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1107970 : 15/25/P „Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzętu inżynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” Nr 15/25/P

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Monika SZKUTNIK
    • Organizacja
      41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-05-14 14:16:00
    • Składania
      2025-05-26 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-26 09:30:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

    1.  Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” Nr 15/25/P z podziałem na 14 niezależnych zadań, zgodnie z parametrami jakościowymi zawartymi w Załączniku nr 1 (Formularz ofertowy):

    Infrastruktura

    Zadanie 1 Dostawa części do pojazdu JELCZ 422 nr VIN SUJP442CKX0000126 oraz części do koparko ładowarki Ostrówek k-162 na ciągniku kołowym na podwozia 526264 na silnika 534193;

    Zadanie 2 Dostawa akumulatorów;

    Zadanie 3 Dostawa Opon, dętek i  ochraniaczy do sprzętu infrastruktury;

    Zadanie 4 Dostawa specjalistycznych środków do utrzymania pojazdów infrastruktury;

    Służba inżynieryjno- saperska

         Zadanie 5 Dostawa filtrów oleju, paliwa, powietrza do sprzętu inżynieryjnego;

         Zadanie 6 Dostawa  filtrów do układów hydraulicznych sprzętu inżynieryjnego;

         Zadanie 7 Dostawa filtrów do równiarki HBM;

         Zadanie 8 Dostawa opon do uniwersalnej maszyny inżynieryjnej;

         Zadanie 9 Dostawa akumulatorów do sprzętu inżynieryjnego ;

    Zadanie 10 Dostawa części zamiennych do pojazdów służby inżynieryjno-saperskiej.


    Służba czołgowo-samochodowa

    Zadanie 11 Dostawa części zamiennych do pojazdów wojskowych marki Solbus, Jelcz, Man, Iveco

    Zadanie 12 Dostawa części zamiennych do pojazdów wojskowych marki Star;

    Zadanie 13 Dostawa filtrów do pojazdów wojskowych;

    Zadanie 14 Dostawa części zamiennych do pojazdów wojskowych marki Jelcz, Iveco, Ford, VW Crafter, Honker


    Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 niezależnych zadań.

    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każde zadanie oceniane będzie przez Zamawiającego oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ.

    Wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech lub czterech lub pięciu lub sześciu lub siedmiu lub ośmiu lub dziewięciu lub

    dziesięciu lub jedenastu lub dwunastu lub trzynastu lub czternastu zadań (części) zamówienia. /art. 281 ust. 2 pkt. 5) ustawy Pzp/

    Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania.

     


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Oswiadczenia do oferty JEZELI DOTYCZY.zip zip 49.81
    2025-05-14 14:16:00
    Postępowanie
    Oswiadczenia skladane NA WEZWANIE.zip zip 37.14
    2025-05-14 14:16:00
    Postępowanie
    Zalaczik nr 1 do SWZ FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 92.92
    2025-05-14 14:16:00
    Postępowanie
    Zalacznik nr 2 do SWZ Oswiadczenie przeslanki wykluczenia DO OFERTY.docx docx 25.05
    2025-05-14 14:16:00
    Postępowanie
    ogloszenie o zamowieniu z dnia 14_05_25 15_25_P.pdf pdf 547.93
    2025-05-14 14:16:00
    Postępowanie
    SWZ 15_25_P z zalacznikami.pdf pdf 3801.24
    2025-05-14 14:16:00
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    129

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć