- Strona główna
- Postępowanie ID 1107970
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1107970 :
15/25/P „Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzętu inżynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” Nr 15/25/P
Wystawiający
-
UżytkownikMonika SZKUTNIK
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-14 14:16:00
-
Składania2025-05-26 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-26 09:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” Nr 15/25/P z podziałem na 14 niezależnych zadań, zgodnie z parametrami jakościowymi zawartymi w Załączniku nr 1 (Formularz ofertowy):
Infrastruktura
Zadanie 1 Dostawa części do pojazdu JELCZ 422 nr VIN SUJP442CKX0000126 oraz części do koparko ładowarki Ostrówek k-162 na ciągniku kołowym na podwozia 526264 na silnika 534193;
Zadanie 2 Dostawa akumulatorów;
Zadanie 3 Dostawa Opon, dętek i ochraniaczy do sprzętu infrastruktury;
Zadanie 4 Dostawa specjalistycznych środków do utrzymania pojazdów infrastruktury;
Służba inżynieryjno- saperska
Zadanie 5 Dostawa filtrów oleju, paliwa, powietrza do sprzętu inżynieryjnego;
Zadanie 6 Dostawa filtrów do układów hydraulicznych sprzętu inżynieryjnego;
Zadanie 7 Dostawa filtrów do równiarki HBM;
Zadanie 8 Dostawa opon do uniwersalnej maszyny inżynieryjnej;
Zadanie 9 Dostawa akumulatorów do sprzętu inżynieryjnego ;
Zadanie 10 Dostawa części zamiennych do pojazdów służby inżynieryjno-saperskiej.
Służba czołgowo-samochodowa
Zadanie 11 Dostawa części zamiennych do pojazdów wojskowych marki Solbus, Jelcz, Man, Iveco
Zadanie 12 Dostawa części zamiennych do pojazdów wojskowych marki Star;
Zadanie 13 Dostawa filtrów do pojazdów wojskowych;
Zadanie 14 Dostawa części zamiennych do pojazdów wojskowych marki Jelcz, Iveco, Ford, VW Crafter, Honker
Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 niezależnych zadań.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każde zadanie oceniane będzie przez Zamawiającego oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech lub czterech lub pięciu lub sześciu lub siedmiu lub ośmiu lub dziewięciu lub
dziesięciu lub jedenastu lub dwunastu lub trzynastu lub czternastu zadań (części) zamówienia. /art. 281 ust. 2 pkt. 5) ustawy Pzp/
Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
