Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 13:49:54
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1116419
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1116419 : - Remont/wymiana rur ciśnieniowych ekranów II ciągu i pęczka konwekcyjnego kotła WR10 nr 3 w Ciepłowni przy ul. Dojazdowej 22 w Elblągu

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Paulina Budzińska
  • Organizacja
    Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
  • Oddział
    NU - Zamówienia i Umowy
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-05-26 11:46:00
  • Składania
    2025-06-06 11:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-06-06 11:05:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Remont/wymiana rur ciśnieniowych ekranów II ciągu i pęczka konwekcyjnego kotła WR10 nr 3 w Ciepłowni przy ul. Dojazdowej 22 w Elblągu.


Przedmiotem Zamówienia jest wymiana rur ciśnieniowych ekranów II ciągu i pęczka konwekcyjnego kotła WR10 nr 3 w Ciepłowni przy ul. Dojazdowej 22 w Elblągu w zakresie:

  1. Kompletnego zestawu rur ciśnieniowych ekranów II ciągu * wg rysunku 103010501 „b”
  2. Pęczka konwekcyjnego 2 ciągu * wg rysunku 103210201

*Z zakresu powyższych prac wyłączone są:

od komory wejściowej (poziomej) 150 szt. na długości 2000 mm wg rys. 1030 105 01 b oraz szczegółu „Zasilenie II ciągu i pęczków konwekcyjnych”.


1. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:

a) przygotowanie indywidualnej inwentaryzacji i przedmiaru zakresu prac do wykonania

i przygotowania technologii niezbędnej do wykonania zadania.

b) przygotowanie dokumentacji wymiany ww. rur ciśnieniowych w uzgodnieniu z Inspektorem

UDT i przedstawieniu do akceptacji dla Zamawiającego,

c) demontaż obmurza i izolacji kotła,

d) odtworzenie elementów montażowych rurociągów,

e) demontaż zużytych elementów oraz utylizacja odpadów po stronie Wykonawcy,

f) naprawa lub odtworzenie ściany grodzącej między I, a II ciągiem (jeśli wymagane).

g) wykonanie wymiany przez firmę i pracowników akredytowanych w UDT zgodnie

z zatwierdzoną dokumentacją,

h) podłączenie wykonanej części ciśnieniowej do istniejącego układu technologicznego kotła

oraz istniejącej AKPiA,

i) alkaliczne wygotowanie kotła /płukanie i ługowanie kotła,

j) przygotowanie i wykonanie próby ciśnieniowej, odbiór kotła WR-10 nr 3 przez UDT,

włączenie do ruchu (72 godzinny rozruch próbny),

k) wykonanie końcowej dokumentacji zatwierdzonej przez UDT.

l) odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego wszystkich elementów kotła WR-10

nr 3 naruszonych podczas przeprowadzonych prac,

m) wszystkie zakresy prac mają być wykonane w systemie tzw. „pod klucz”.

2. Wszystkie elementy zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi Polskimi

Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz wymogami Urzędu Dozoru

Technicznego.

3. Wykonawca, podczas realizacji prac stwarzających możliwość wystąpienia szczególnego

zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra

Energii z dnia 28.08.2019 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach

energetycznych, zobowiązany jest do wystawiania pisemnych poleceń i dopuszczania do pracy

pracowników niebędących pracownikami Zamawiającego oraz wyznaczyć kierującego zespołem

lub nadzorującego dla tych pracowników.


Parametry techniczne kotła WR-10 nr 3:

Wydajność nominalna 16 MW,

Ciśnienie obliczeniowe 2,0 [MPa],

Ciśnienie dopuszczalne 1,6 [MPa],

Temperatura wody na wlocie 70 [°C],

Temperatura maksymalna wody na wylocie 150 [°C],

Maksymalny przepływ wody przez kocioł 220,0 [t/h],

Minimalny przepływ wody przez kocioł 120,0 [t/h]

Opory przepływu wody 0,15 [MPa],

Sprawność dla 50-100% wydajności nominalnej 82 [%],

Minimalne ciśnienie wody na wylocie z kotła 0,7 [MPa],

Pojemność wodna kotła 5,0 [m3],

5. Miejsce realizacji: Ciepłownia nr 11 przy ul. Dojazdowej 22 w Elblągu.



    Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do szczegółowego zapoznania się z dokumentami stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ oraz zaleca dokonanie wizji lokalnej przyszłego terenu robót. Wizja lokalna powinna zostać przeprowadzona po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin przedmiotu zamówienia.

W załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku  "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
2025.05.26_SWZ_wymiana rur ciśnieniowych.pdf pdf 3474.15
2025-05-26 11:46:00
Postępowanie
Ekran II ciąg.pdf pdf 10695.49
2025-05-26 11:46:00
Postępowanie
pęczek II stopnia.pdf pdf 12160.58
2025-05-26 11:46:00
Postępowanie
Zasilenie II ciągu i pęczków konwekcyjnych.pdf pdf 605.12
2025-05-26 11:46:00
Postępowanie
Klauzula RODO platforma.pdf pdf 342.22
2025-05-26 11:46:00
Kryterium
Złącznik nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy.docx docx 120.97
2025-05-26 11:46:00
Kryterium
Załącznik nr 2- Wykaz robót.docx docx 120
2025-05-26 11:46:00
Kryterium
Załacznik nr 3 - wzór umowy.docx docx 245.88
2025-05-29 11:54:32
Kryterium
2025.05.29_komunikat.pdf pdf 306.83
2025-05-29 11:54:11
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-06-03 07:21:53
Paulina Budzińska Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. informuje, że ze strony Wykonawców wpłynęło zapytanie, Zamawiający wyjaśnia:
Pytanie: Prosimy o zmianę terminu składania ofert na dzień 13.06.2025.
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.
2025-06-02 14:02:50
Paulina Budzińska Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. informuje, że ze strony Wykonawców wpłynęło zapytanie, Zamawiający wyjaśnia:
Pytanie: Czy w ramach wykonania opancerzenia i izolacji kotła Zamawiający dopuszcza do ponownego wykorzystania blachy opancerzenia kotła?
Odpowiedź: Tak.
2025-06-02 11:00:33
Paulina Budzińska Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. informuje, że ze strony Wykonawców wpłynęło zapytanie, Zamawiający wyjaśnia:
Pytanie: Czy wyrażają Państwo zgodę na przeprowadzenie modernizacji II ciągu w miejsce remontu poprzez likwidację ekranów II ciągu i zamontowanie w miejsce dotychczasowego pęczka II-ciągu nowego pęczka II ciągu.
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zakresu przedmiotu zamówienia.
2025-06-02 07:57:02
Paulina Budzińska Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. informuje, że ze strony Wykonawców wpłynęło zapytanie, Zamawiający wyjaśnia:
Pytanie: Po rozpoznaniu stanu faktycznego zakresu prac i uzyskaniu informacji iż wybrana inna firma ma dokonać wymiany górnych rur ekranów pęczka, wnosimy propozycję o przeprowadzenie modernizacji II ciągu poprzez likwidację ekranów II ciągu i zamontowanie w miejsce dotychczasowego pęczka II-ciągu nowego pęczka II ciągu.
Likwidacja ekranów spowoduje lepszą eksploatację kotła w przyszłości i jest to rozwiązanie ogólne stosowane w kotłach WR10
Wnosimy również o zmianę terminu złożenia ofert.
Odpowiedź: Zgodnie z przedmiotem zamówienia tematem postępowania jest wymiana rur ciśnieniowych ekranów II ciągu i pęczka konwekcyjnego kotła WR10 nr 3, gdzie przygotowanie indywidualnej inwentaryzacji i przedmiaru zakresu prac do wykonania oraz przygotowanie technologii niezbędnej do wykonania zadania leży po stronie Wykonawcy, w uzgodnieniu z UDT, do akceptacji przez Zamawiającego.
Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie terminu składania ofert do 06.06.2025 r.
2025-05-30 07:11:54
Paulina Budzińska Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. informuje, że ze strony Wykonawców wpłynęło zapytanie, Zamawiający wyjaśnia:
Pytanie: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- przygotowanie i wykonanie próby ciśnieniowej, odbiór kotła WR-10 nr 3 przez UDT, włączenie do ruchu (72 godzinny rozruch próbny),
Prosimy o wyjaśnienia dotyczące włączenia kotła do ruchu i wykonanie 72 godź ruchu próbnego.
Odpowiedź: Zamawiający informuje, że po wykonaniu prac remontowych i zezwoleniu na eksploatację przez UDT, wymagamy 72 godzinnego rozruchu celem odbioru robót.
2025-05-29 11:54:11
Paulina Budzińska W związku z pytaniami, które wpłynęły do postępowania, Zamawiający udziela odpowiedzi w załączonym komunikacie.

Załączniki

  • 2025.05.29_komunikat [...].pdf

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont/wymiana rur ciśnieniowych ekranów II ciągu i pęczka konwekcyjnego kotła WR10 nr 3 w Ciepłowni przy ul. Dojazdowej 22 w Elblągu - 1 robota budowlana - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2791 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 75% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Umowa - Akceptacja wzoru Umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Proszę potwierdzić.

Załacznik nr 3 - wzó [...].docx

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą RODO wpisując POTWIERDZAM

Klauzula RODO platfo [...].pdf

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). - Proszę potwierdzić 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia wykonawcy z postępowania - Zamawiający wymaga dołączenia skanu dokumentu. Proszę potwierdzić spełnienie warunków. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Złącznik nr 1 - Oświ [...].docx

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 Oświadczenie dotyczące podwykonawców - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części Zamówienia Podwykonawcom lub, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia w postaci oświadczeń lub innych dokumentów zawierających powyższe zobowiązania. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

8 Pełnomocnictwo jeśli jest wymagane - Proszę dołączyć dokument Pełnomocnictwa, jeśli dotyczy. Zamawiający wymaga, dołączenia skanu dokumentu, poświadczonego za zgodność z oryginałem. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

9 Polisa ubezpieczeniowa - Opłacona polisa wraz z potwierdzeniem zapłaty składki lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1 000 000,00 zł. Proszę załączyć. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

10 Wykaz wykonanych robót/ usług - Wykaz min. 3 referencji potwierdzających realizację napraw/modernizacji kotłów wodnych, w tym minimum 1 naprawę/modernizację części ciśnieniowej kotła wodnego lub parowego o wartości co najmniej 200 000,00 zł netto, wydanych w okresie ostatnich 5 lat, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ wraz z dowodami określającymi, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2- Wyka [...].docx

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

11 Długość udzielonej gwarancji (powyżej 24 mies.) 25% Proszę zaproponować długość gwarancji. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

12 Uprawnienia oraz certyfikaty - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do dokonywania modernizacji kotłów wodnych wydane przez UDT - przedstawienie certyfikatu, b) posiadają uprawnienia do wykonywania napraw kotłów wodnych wydane przez UDT - przedstawienie certyfikatu, c) posiadają uprawnienia do wytwarzania urządzeń ciśnieniowych do kotłów wodnych wydane przez UDT - przedstawienie certyfikatu, d) posiadają wdrążony system oraz stosuje wymagania jakości w spawalnictwie zgodnie z normą PN-EN ISO 3834-2:2007 - przedstawienie certyfikatu wydanego przez UDT- CERT (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
279

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć