- Strona główna
- Postępowanie ID 1119438
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1119438 :
Zapytanie ofertowe na wykonanie posadzki przemysłowej dla zakładu ZPUE S.A. we Włoszczowie
Wystawiający
-
UżytkownikZuzanna Hęś
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-30 09:20:00
-
Składania2025-06-06 08:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu ZPUE S.A. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone celem uzyskania ofert na Zapytanie ofertowe na wykonanie posadzki przemysłowej dla zakładu ZPUE S.A. we Włoszczowie
Zapytanie ofertowe na wykonanie posadzki
przemysłowej dla zakładu ZPUE S.A. we Włoszczowie
Rodzaj zamówienia: wykonanie posadzki przemysłowej
Adres: Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 74
Zamawiający: ZPUE S.A.
ul.
Jędrzejowska 79c
29-100
Włoszczowa
1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie
posadzki przemysłowej w kolorze szarym gr. 15cm z mikrozbrojeniem stalowym 25kg/m3,
na hali produkcyjnej ZPUE S.A.
Realizacja ma za zadanie wykonanie
posadzki w kolorze szarym z mikrozbrojeniem na powierzchni ok. 120m2.
Wszystkie
materiały zastosowane do wykonania posadzki przemysłowej muszą być zgodne z
ustawą o wyrobach budowlanych. Producent materiałów jest zobowiązany posiadać
certyfikat ISO lub inny równoważny system zarządzania jakością.
2. Zakres wszystkich prac do wykonania w ramach zamówienia
Zamówienie obejmuje:
- wylanie posadzki przemysłowej na wykonanej podbudowie
- wykonanie dylatacji
- nadzór;
3. Oferta
Oferta powinna być przygotowana i wyceniona tak, aby obejmowała wszystkie
elementy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z celem, któremu
ma służyć, w tym w szczególności:
- prace przygotowawcze i sprawdzające (np. pomiary
dodatkowe, wykopy kontrolne itp.);
- przygotowanie do prac ziemnych, zaplecze budowy;
- usunięcie i zagospodarowanie we własnym zakresie
nadmiaru urobku, materiałów, odpadów i wszelkich innych pozostałości związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia;
- opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej;
- sporządzenie kompletnej specyfikacji wykorzystanych
materiałów wraz z indeksami
Cenę podaną w ofercie traktuje się jako sumę
wszystkich ww. elementów składowych, w tym także narzuty i zysk, a
wynagrodzenie traktuje się jako ryczałtowe. Program w których będzie
sporządzona oferta jest dowolny (NORMA, EXCEL itp.) warunkiem jest wyszczególnienie
kolejności prac oraz specyfikacji materiałowej.
4. Gwarancja
Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty
budowlane 60 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru
końcowego. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
5. Termin realizacji zmówienia
Wykonawca zobowiązuje się do wskazania czasu trwania realizacji inwestycji w
ofercie liczący od dnia podpisania umowy.
6. Warunki płatności
Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie się odbywało comiesięcznie na
podstawie zatwierdzonych przez Inwestora protokołów rzeczowo – finansowych
przesłanych przez Wykonawcę wynikających z zaawansowania prac. Strony ustalają,
że faktury zostaną zapłacone przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany
na fakturze w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wraz z
niezbędnymi dokumentami rozliczeniowymi.
7. Podwykonawstwo
- Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy lub
podwykonawcom
- Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia
- Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę, elementów z oferty które będą
realizowane przez podwykonawcę
- Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do
podania Zamawiającemu nazw, danych kontaktowych oraz przedstawicieli,
podwykonawców zaangażowanych w wykonanie zamówienia, jeżeli są już znani.
- Wykonawca zobowiązany jest do zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich
zmianach w podwykonawcach
8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Przed zawarciem umowy, najpóźniej w
dniu podpisania umowy, Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie
należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wnoszone
według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniężnej;
b) poręczeniach bankowych;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
9. Opis sposobu obliczenia ceny i wyboru
ofert
Cena jest ceną kosztorysową wyliczoną na
podstawie przedmiarów robót i kosztorysów ofertowych stanowiących załączniki do
oferty.
Cena oferty musi zawierać
wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru
robót, a także koszty wszystkich robót, bez których realizacja zamówienia
byłaby niemożliwa, a w szczególności koszty :
- zagospodarowania i dozoru zaplecza i placu budowy;
- doprowadzenia i ponoszenia opłat z tytułu zużycia wody i energii;
- koszty związane z opłatą za zrzut wody z odwodnienia wykopów;
- koszty obsługi archeologicznej;
- koszty obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót;
- koszty badania stopnia zagęszczenia wykopów;
- koszty ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w
związku ze zdarzeniami losowymi;
- odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków
dotyczących pracowników i osób trzecich, które to wypadki mogą powstać w
związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym z ruchem pojazdów
mechanicznych oraz innych zobowiązań wynikających z umowy
Dla
porównania ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną cenę brutto
obejmującą podatek od towarów i usług (VAT) za wykonanie całości przedmiotu.
10. Opis sposobu przygotowania oferty:
a. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
b. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego
c. Ofertę składa się na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 2 do
zapytania ofertowego
11. Sposób oraz termin składania ofert:
a. należy złożyć poprzez bezpośrednio na adres meilowy grzegorz.rosiak@zpue.pl.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
