- Strona główna
- Postępowanie ID 48599
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 48599 :
tablice informacyjne wraz z montażem
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Lasoń
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2016-03-22 08:58:13
-
Składania2016-04-04 16:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
I. SPECYFIKACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie tablicy informacyjnej – głównej wraz
z montażem w recepcji budynków:
- Komendy Powiatowej Policji powiatu łódzkiego wschodniego z/s w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 62 F,
- Komendy Powiatowej Policji w Zgierzu przy ul. Długiej 58/60,
- Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli przy ul. Spacerowej 27,
- IV Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi przy ul. Kopernika 29/31,
- budynku KWP w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25.
Cała tablica informacyjna musi spełniać wymagania zamieszczone w Księdze znaku i elementów identyfikacji wizualnej komend i komisariatów Policji (str. 40 – 42) w zakresie czcionki, kolorystyki oraz proporcji (z ominięciem zakresu kształtów) . Wykonawca musi przewidzieć wykonanie zamówienia w sposób trwały.
2. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA:
- nie dopuszcza się zmiany cen w okresie trwania umowy,
- rozliczenie za wykonaną usługę nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT/RACHUNKU z wyszczególnieniem obiektu, którego dotyczy,
- termin płatności faktury będzie wynosił 30 dni , licząc od dnia dostarczenia jej Zamawiającemu
i potwierdzeniu wykonania usługi,
-Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku złego wykonania bądź wykonania z nieodpowiednich materiałów lub złego zamocowania przedmiotu umowy,
- minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od momentu sporządzenia protokołu odbioru,
- w momencie podpisania umowy Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzających posiadane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z których będzie wynikać,
że polisa jest opłacona,
- w momencie podpisania umowy Wykonawca winien posiadać licencję na wykorzystanie czcionki określonej w Księdze znaku i elementów identyfikacji wizualnej komend i komisariatów Policji (czcionka Klint Pro, Księga znaku i elementów identyfikacji wizualnej komend i komisariatów Policji str. 16-17).
III. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 1 miesiąc od dnia podpisania umowy.
IV. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji pod numerem telefonu 42/ 665 39 69 oraz 42/ 665 39 60
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie tablicy informacyjnej – głównej wraz
z montażem w recepcji budynków:
- Komendy Powiatowej Policji powiatu łódzkiego wschodniego z/s w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 62 F,
- Komendy Powiatowej Policji w Zgierzu przy ul. Długiej 58/60,
- Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli przy ul. Spacerowej 27,
- IV Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi przy ul. Kopernika 29/31,
- budynku KWP w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25.
Cała tablica informacyjna musi spełniać wymagania zamieszczone w Księdze znaku i elementów identyfikacji wizualnej komend i komisariatów Policji (str. 40 – 42) w zakresie czcionki, kolorystyki oraz proporcji (z ominięciem zakresu kształtów) . Wykonawca musi przewidzieć wykonanie zamówienia w sposób trwały.
2. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA:
- nie dopuszcza się zmiany cen w okresie trwania umowy,
- rozliczenie za wykonaną usługę nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT/RACHUNKU z wyszczególnieniem obiektu, którego dotyczy,
- termin płatności faktury będzie wynosił 30 dni , licząc od dnia dostarczenia jej Zamawiającemu
i potwierdzeniu wykonania usługi,
-Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku złego wykonania bądź wykonania z nieodpowiednich materiałów lub złego zamocowania przedmiotu umowy,
- minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od momentu sporządzenia protokołu odbioru,
- w momencie podpisania umowy Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzających posiadane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z których będzie wynikać,
że polisa jest opłacona,
- w momencie podpisania umowy Wykonawca winien posiadać licencję na wykorzystanie czcionki określonej w Księdze znaku i elementów identyfikacji wizualnej komend i komisariatów Policji (czcionka Klint Pro, Księga znaku i elementów identyfikacji wizualnej komend i komisariatów Policji str. 16-17).
III. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 1 miesiąc od dnia podpisania umowy.
IV. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji pod numerem telefonu 42/ 665 39 69 oraz 42/ 665 39 60
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
