- Strona główna
- Postępowanie ID 491844
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 491844 :
Zakup wyposażenia stanowiska kancelaryjnego dla Komendy Powiatowej PSP w Środzie Wielkopolskiej [PT.2370.5.2021]
Wystawiający
-
UżytkownikMichał Tunkiewicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-08-04 11:12:00
-
Składania2021-08-10 11:00:00
-
Otwarcie ofert2021-08-10 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Szczegóły zamówienia w załączniku do zapytania.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 47 771 94 09 lub e-mail: michal.tunkiewicz@psp.wlkp.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
Zamawiający informuje, że do postępowań o udzielenie zamówienia, których wartość nie przekracza 130 000 PLN, w tym także do niniejszego postępowania, nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). W związku z tym przedmiotowe postępowanie jest prowadzone w oparciu o regulamin wewnętrzny obowiązujący w Komendzie Powiatowej PSP w Środzie Wlkp. Zamawiający nie ma obowiązku odpowiadania na zadawane pytania, wnioskowane zmiany opisu przedmiotu zamówienia, czy też przesyłania wykonawcom kopii jakichkolwiek dokumentów i powiadomień. Ewentualny dostęp do ofert oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem będzie się odbywał na zasadach określonych w przepisach regulujących dostęp do informacji publicznej, w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu terminu udostępnienia.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
