- Strona główna
- Postępowanie ID 690888
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 690888 :
ROZŁADUNEK KRUSZYWA Z WAGONÓW KOLEJOWYCH DLA COLAS POLSKA DLA WMB NIEKŁONICE
Wystawiający
-
UżytkownikMarek Smukała
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-11-16 12:58:00
-
Składania2022-12-02 12:57:00
-
Otwarcie ofert2022-12-06 13:02:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo!
COLAS Polska Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty dla realizacji zadania pn.: ROZŁADUNEK KRUSZYWA Z WAGONÓW KOLEJOWYCH DLA COLAS POLSKA DLA WMB NIEKŁONICE
1. ZAMAWIAJĄCY:
COLAS Polska Sp. z o.o.
ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie
osoba do kontaktu: Marek Smukała, M: +48 510 023 532, E: marek.smukala@colas.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (podział ze względu na miejsce rozładunku)
a. Miejsce rozładunku:
- miejsce rozładunku: Niekłonice k. Koszalina (bocznica zlokalizowana w Koszalinie przy ul. Szczecińskiej). Plan sytuacyjny w załączeniu
b. Zakres czynności:
- rozładunek kruszywa z wagonów podstawionych na bocznicy kolejowej na samochody samowyładowcze
- transport kruszywa z punktu rozładunku na plac na terenie Wytwórni Mas Bitumicznych w miejsce wskazane przez COLAS Polska (odległość transportu w jedną stronę ok. 2,4 km)
- oczyszczenie wagonów z pozostałości kruszywa i innych zanieczyszczeń
- utrzymanie bocznicy i platformy rozładunkowej w należytej czystości
c. Czasokres i warunki rozładunków:
- Poniedziałek – sobota od godz. 6:00 do 22:00 zgodnie z podstawieniami (w zależności od potrzeb COLAS Polska), za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy
- COLAS Polska informuje na bieżąco Zleceniobiorcę o planowanym załadunku wagonów
- Zleceniobiorca zobowiązany jest do rozpoczęcia rozładunku w przeciągu 1,5 godziny od momentu poinformowania Zleceniobiorcy przez COLAS Polska pod warunkiem, że informacja przez COLAS Polska zostanie przekazana Zleceniobiorcy do godziny 15:00. Zleceniobiorca w takim przypadku zobowiązany jest ukończyć realizację rozładunku wahadła w ciągu 8 godzin.
- Zleceniobiorca nie jest obciążany opłatą za korzystanie z bocznicy/podstawienie wagonów, jeśli rozładunku dokona zgodnie z punktem powyżej
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do zapewnienia mocy przerobowej zdolnej do rozładowania 2 wahadeł kolejowych dziennie przy założeniu że jedno wahadło liczy około 28 wagonów, tj. około 1700 Mg
d. Przewidywana ilość oraz terminy dostaw kruszywa:
- łączna przewidywana ilość 100 tyś Mg
- rozpoczęcie rozładunków luty 2023
e. Przewoźnik materiału: głownie PKP Cargo oraz FREIGHTLINER
4. DODATKOWE WARUNKI DOT. ZAMÓWIENIA
a. TERMIN UMOWY: 01.02.2023 – 31.01.2024
b. UBEZPIECZENIE: oferent zobowiązany jest posiadać właściwe ubezpieczenie OC od skutków błędów przy realizacji przedmiotu zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają wymagane prawem zezwolenia na prowadzenie określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i pracowniczym pozwalającym do zrealizowania zadań określonych przedmiotem zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym.
- Ofertę należy przesłać do 02.12 2022 r. godz. 12:00
- Termin ważności oferty: 45 dni
- Sposób rozliczenia: Termin płatności 30 dni, podstawą wystawienia faktury jest protokół PO Zamawiającego
- Tabela do uzupełnienia
- Plan Sytuacyjny
- w sprawach handlowych Marek Smukała tel. + 48 510 023 532; e-mail: marek.smukala@colas.pl
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
