- Strona główna
- Postępowanie ID 962132
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZO/IntILO/2024/24 Stockmeier KT-SuperCleaner22 - środek do prania tapicerki
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Polak
-
Organizacja
-
OddziałI Liceum Ogólnokształcące im. Gen. Józefa Bema
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-01 08:26:00
-
Składania2024-08-02 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-08-02 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym jednostki.
Zapraszamy do złożenia ofert na Stockmeier KT-SuperCleaner22 - środek do prania tapicerki poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że
postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia
szacowanych środków.
1. Po wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający złoży zamówienie w dniu 2.08.2024r.
2. Termin realizacji
zamówienia: do 7.08.2024r.
3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu/przesyłki: po stronie Wykonawcy (wliczone w zaoferowana cenę towaru).
4. Płatność - przelew z odroczonym terminem płatności (14 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z prawidłowo wystawioną fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres).
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na stronie postępowania na platformie zakupowej, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
6. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany, a termin przydatności do użycia wynosi min. 24 miesiące od daty dostawy.
Adres dostawy:
Internat I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema
ul. R. Traugutta 1
07-410 Ostrołęka
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub pod nr tel. 660 705 355
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-08-02
11:19:43
|
Marcin Polak | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione ze względu na fakt, że w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godz. 11.00 w dniu 2.08.2024r. nie wpłynęła żadna oferta. |
2024-08-02
11:07:50
|
Marcin Polak | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?