- Strona główna
- Postępowanie ID 975413
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Obsługa floty samochodowej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna w Czestochowie
Wystawiający
-
UżytkownikOskar Wicher
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-03 07:35:00
-
Składania2024-09-13 08:45:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Obsługa floty samochodowej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna w Czestochowie
NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie
42-202 Częstochowa, ul. Jaskrowska 14/20, Rzeczpospolita Polska
NIP: PL 5730003841, REGON: 150354701
Adres strony internetowej: https://www.pwik.czest.pl/
Platforma Zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/pwik_czest
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia
jest świadczenie usług polegających na obsłudze/naprawie pojazdów Zamawiającego
w zakresie określonym w Załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia. Miejsce świadczenia usługi
winno być zlokalizowane
w odległości do 15 km (odległość
wyrażona w pełnych kilometrach mierzona po utwardzonej drodze publicznej) od
siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Częstochowie
ul. Jaskrowska 14/20.
2. Zakres obsług/napraw pojazdów o którym mowa w pkt 1 może być rozszerzony o niezbędne usługi i naprawy (usunięcie wykrytych usterek) pod warunkiem akceptacji ich zakresu i ceny przez Zamawiającego. Dodatkowe usługi i naprawy winny być osobno fakturowane.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zaplanowanej usługi/naprawy, ujętej w Załączniku nr 4 gdy :
- pojazd został wycofany z eksploatacji lub sprzedany
- zakres zaplanowanej obsługi/naprawy został już wykonany z powodu wystąpienia awarii samochodu
4.
Szczegółowy
opis sposobu wykonywania Zamówienia został określony w Załączniku nr 3
do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia – Wzór Umowy.
Materiały eksploatacyjne zapewnia Wykonawca.
Wymaga się udzielenia gwarancji na usługę i zastosowane materiały co najmniej na okres 12 miesięcy.
Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
INFORMACJE OGÓLNE
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie. Pełna treść regulaminu dostępna w siedzibie Zamawiającego w Dziale Inwestycji oraz na stronie www.pwik.czest.pl.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu oraz spełniający warunki, dotyczące:
a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b. posiadania wiedzy i doświadczenia,
c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , oraz dysponuje:
-
co najmniej dwoma
stanowiskami do obsługi/naprawy samochodów osobowych
i dostawczych oraz co najmniej dwoma do obsługi/naprawy samochodów ciężarowych
o wadze mniejszej lub równej 27 ton z bramami wjazdowymi nie mniejszymi niż
4,2m wysokości i 3,7m szerokości; stanowiska te muszą znajdować się w
odległości do 15km (odległość wyrażona w
pełnych kilometrach mierzona po utwardzonej drodze publicznej) od siedziby
Zamawiającego mieszczącej się w Częstochowie ul. Jaskrowska 14/20,
- lawetą do przewozu samochodów i sprzętu o wadze mniejszej lub równej 3500kg dostępną 24h/dobę - Wykonawca poda w umowie numer telefonu, na który Zamawiający będzie mógł zlecać realizację przewozu 24h/dobę,
- urządzeniami do obsługi klimatyzacji z napełnianiem czynnikami R-134a oraz R 1234YF,
- urządzeniami diagnostycznymi i oprogramowaniem umożliwiającym wykonywanie obsług i napraw zgodnie z zaleceniami serwisowymi producenta pojazdów wymienionych w Załączniku nr 4,
d. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
oraz
e. spełnienia wszystkich przepisów prawa, które mają zastosowanie, włączając w to przepisy dotyczące zdrowia, bezpieczeństwa i środowiska przyrodniczego,
f. wyrażenia zgody do weryfikacji, przez przedstawicieli Zamawiającego, spełniania przez Wykonawcę wymagań prawnych np. poprzez audyt; Wykonawca zostanie powiadomiony o planowanym audycie przynajmniej 30 dni przed datą jego rozpoczęcia; audyt zostanie wykonany na koszt Zamawiającego.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien załączyć w formie elektronicznej do oferty n/w dokumenty
a. Formularz oferty. Sporządzony według wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania i musi być podana w PLN. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych (załącznik nr 1).
b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ (załącznik nr 2).
c. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych dla Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 5).
e. Oświadczenie o zatrudnianiu (załącznik nr 6).
3. Oferta, musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu. Uprawnienie do reprezentacji musi wynikać z załączonych dokumentów.
4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
5. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie zeskanowanego oryginału odpowiedniego dokumentu, podpisanego przez Wykonawcę.
6. Zamawiający ma prawo żądać przedstawienia oryginałów dokumentów.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty określone w art.19 Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą upływa po 60 dniach od upływu ostatecznego terminu składania ofert.
KLAUZULA INFORMACYJNA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ PRZEDSIEBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI OKRĘGU CZĘSTOCHOWSKIEGO SA W CZĘSTOCHOWIE W CELU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), (zwanego dalej RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie, 42- 202 Częstochowa, ul. Jaskrowska 14/20;
2. we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można się kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres email: iod@pwik.czest.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie dostępnego na stronie internetowej Administratora: www.pwik.czest.pl;
5. Dostęp do Państwa danych osobowych będą mieć:
a. Pracownicy Administratora odpowiedzialni za realizację postępowania oraz sprawy administracyjne, księgowo- finansowe, prawne i archiwalne;
b. Podmioty współpracujące z Administratorem obsługujące systemy informatyczne oraz realizujące inne zlecone usługi, zgodnie z zawartymi umowami oraz umowami powierzenia danych;
c. Inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa;
6. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest warunkiem niezbędnym do uczestnictwa w procedurze udzielania zamówienia publicznego;
7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby realizacji zamówienia oraz do celów archiwalnych; dane przechowywane będą do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania wynikającego z przepisów prawa, w tym przez okres wynikający z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dostępnego na stronie internetowej Administratora: www.pwik.czest.pl;
8. jako Administrator danych osobowych nie zamierzamy przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego (spoza obszaru UE) ani do organizacji międzynarodowych;
9. w zakresie swoich danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania (poprawienia) lub uzupełnienia danych jeżeli dane osobowe przetwarzane przez Przedsiębiorstwo są niezgodne z rzeczywistością, usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem, wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, przenoszenia danych.
Informujemy, że nie wszystkie powyższe żądania będziemy mogli zawsze wypełnić. Zakres przysługujących praw zależy bowiem zarówno od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych, jak i często – sposobów ich gromadzenia. Ponieważ Państwa dane osobowe w Przedsiębiorstwie przetwarzane są wyłącznie w granicach wskazanych przepisami prawa nie będziemy mogli zrealizować na przykład prawa do przenoszenia czy prawa do usunięcia Pani/Pana danych, jak również prawa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
10. Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia RODO;
11. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Organ nadzorczy- Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-03
14:20:07
|
Oskar Wicher | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostało unieważnione. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?