- Strona główna
- Postępowanie ID 1022446
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
KSr-IX.271.78.2024 Przeprowadzenie działań zaradczych w celu konieczności eliminacji roślin gatunków inwazyjnych w granicach administracyjnych osiedla Stare Miasto, Jeżyce i Łazarz – wykonanie inwentaryzacji.
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Zielińska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Klimatu i Środowiska
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-21 14:28:00
-
Składania2024-11-26 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie badań flory, w tym terenowych, ich analizę i ocenę zgromadzonego materiału i spostrzeżeń, dokonanie innych czynności dokumentacyjnych oraz przygotowanie na ich podstawie opracowania.
Teren objęty zamówieniem:
· Osiedle Stare Miasto, zgodnie z uchwałą Nr LXXV/1055/V/2010 Rady Miasta Poznania z dnia 6 lipca 2010 r. w/s połączenia Osiedla Św. Marcin, Osiedla Śródmieście, Osiedla Rybaki - Piaski i Osiedla Starówka w jedno Osiedle o nazwie Stare Miasto w ramach reformy funkcjonalnej jednostek pomocniczych w Poznaniu oraz o przyłączeniu do Osiedla terenów (zał. 1).
· Osiedle Łazarz, zgodnie z uchwałą Nr LXXV/1068/V/2010 Rady Miasta Poznania z dnia 9 lipca 2010 r. w/s połączenia Osiedla Targowego i Osiedla Św. Łazarz w jedno Osiedle o nazwie Św. Łazarz w ramach reformy funkcjonalnej jednostek pomocniczych w Poznaniu oraz o przyłączeniu do Osiedla terenów (zał. 2)
· Osiedle Jeżyce, zgodnie z uchwałą nr XCIV/556/93 Rady Miejskiej Poznania z dnia 14 grudnia 1993 r. w sprawie powołania Osiedla Poznań – Jeżyce (zał. 3)
Badania flory powinny obejmować w szczególności (odrębnie dla terenu każdego osiedla):
- inwentaryzację gatunków obcych zgodnie z definicjami i listą zawartą w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 9 grudnia 2022 r. w sprawie listy inwazyjnych gatunków obcych stwarzających zagrożenie dla Unii i listy inwazyjnych gatunków obcych stwarzających zagrożenie dla Polski, działań zaradczych oraz środków mających na celu przywrócenie naturalnego stanu ekosystemów, ustawie z dnia 11 sierpnia 2021 r. o gatunkach obcych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1589) oraz Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1143/2014 z dnia 22 października 2014 r. w sprawie działań zapobiegawczych i zaradczych w odniesieniu do wprowadzania i rozprzestrzeniania inwazyjnych gatunków obcych (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 317, str. 35 z późn. zm.).
- inwentaryzacja drzew IGO wg Tabeli – zał. 4, zał. 5,
- oznaczenie opisywanego obszaru przy pomocy systemu GPS,
- sporządzanie dokumentacji mapowej,
- sporządzanie dokumentacji fotograficznej,
- sformułowaniem zaleceń ochronnych,
- opis działań zaradczych - działania zaradcze w rozumieniu art. 3 pkt 17 rozporządzenia nr 1143/2014;
- opis działań związanych z eliminacją w rozumieniu art. 3 pkt 13 rozporządzenia nr 1143/2014.
Minimalne wymagania techniczne przekazywanych materiałów przestrzennych:
1. Wyniki inwentaryzacji przyrodniczych, a także wszelkie inne dane o charakterze przestrzennym, będące wynikiem prac nad opracowaniem, wykonawca przekazuje w formie cyfrowych warstw wektorowych używanych w systemach informacji przestrzennej (GIS) oraz cyfrowych map tematycznych.
2. Załączniki graficzne i bazy danych muszą być zgodne z wytycznymi zawartymi w Zarządzeniu nr 408/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 18 maja 2022 r.
3. Warstwy wektorowe mają spełnić wymagania opisane w zał. 2 ww. Zarządzenia.
4. Cyfrowe mapy tematyczne przedstawiające wyniki inwentaryzacji powinny być sporządzone w oparciu o państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
Podkład rastrowy winien spełniać wymagania:
a. Skala min. 1:1000
b. Kolor (RGB 24bit)
5. Wydruki cyfrowych map tematycznych mają spełniać wymagania:
a. Format co najmniej A3, na papierze, w kolorze.
b. Rozdzielczość wydruku nie mniejsza niż 300dpi
6. Dokumentacja fotograficzna- w formacie JPG.
7. Elementy przyrody należy nanieść na mapy w wersji cyfrowej, w sposób umożliwiający przeglądanie ich jako osobne warstwy.
Opracowanie należy sporządzić i przekazać w trzech egzemplarzach, wydrukowanych i oprawionych w miękką oprawę, a także w wersji elektronicznej, na nośniku. Tekst zapisany w programie MS Word, tabele w programie MS Excel z czynną możliwością edycji oraz w plikach pdf. Mapy w plikach shp lub pdf.
2. Termin wykonania zamówienia:
10.12.2024 r.
3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Jednym kryterium najkorzystniejszej oferty jest cena, która musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy, narzuty, zysk oraz podatki (zł).
4. Opis warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną waloryzację i/lub ekspertyzę i/lub opinię i/lub inwentaryzację w dziedzinie nauk biologicznych i/lub leśnych.
b) Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą wyznaczoną do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu dendrologii i/lub ochrony środowiska i/lub leśnictwa i/lub biologii i/lub nauk pokrewnych.
W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w pkt a) i pkt b) należy przedłożyć:
a) Wykaz usług Wykonawcy przez niego wykonanych we wskazanym przedziale czasowym wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się są wykonywane. Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
b) Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (dyplomy bądź inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe).
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23%.
6. Zasady płatności:
Zamawiający zobowiązuje się w terminie do 21 dni od otrzymania faktury VAT zapłacić Wykonawcy przelewem należną kwotę na wskazany rachunek, Wykonawca oświadcza, że numer rachunku bankowego, na który mają być zapłacone należności umowne jest rachunkiem firmowym i wymienionym w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ustawy o VAT, tzw. biała lista.
7. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę lub wezwać do uzupełnienia oferty w wyznaczonym terminie.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
11. Zapoznanie się z treścią opisu przedmiotu zamówienia
Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią opisu przedmiotu zamówienia, którego postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 4053.
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-22
09:05:07
|
Małgorzata Zielińska |
Zamawiający
informuje,
iż
uzupełnił
postępowanie
o
załączniki: - Załącznik nr 2 do załącznika nr 1 (mapa), - Załącznik nr 2 do załącznika nr 2 (mapa), - Polityka Systemu Zarządzania Wydziału Klimatu i Środowiska. |
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?