- Strona główna
- Postępowanie ID 1062287
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1062287 :
01/2025 Wykonanie projektu technologicznego z opiniami rzeczoznawców Apteki Akademickiej Ogólnodostępnej UMP
Wystawiający
-
UżytkownikEdyta Kudzia
-
Organizacja
-
OddziałDział Obsługi Zakupów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-14 14:56:00
-
Składania2025-02-24 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-24 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie przetargu otwartego, zgodnie z § 12 Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Postępowanie dotyczy wykonania i dostarczenia projektu technologicznego wraz z wytycznymi dla branży farmaceutycznej zgodnie z wymogami GIF dla Apteki Akademickiej Ogólnodostępnej o metrażu ok. 146 m2, wg poniższych punktów:
1. Inwentaryzacja lokalu i istniejących instalacji
2. Koncepcja układu funkcjonalnego
3. Architektura - prace projektowe i koordynacyjne
4. Uzgodnienia z rzeczoznawcą - ppoż.
5. Uzgodnienia z rzeczoznawcą - sanepid
6. Instalacje sanitarne
7. Instalacje elektryczne
8. Kosztorysy
9. Specyfikacje i przedmiary robót.
Zamawiający odwołuje termin obowiązkowej wizji lokalnej w dniu 19.02.2025. O planowanym terminie wizji lokalnej poinformujemy w najbliższych dniach.
Potwierdzeniem udziału w wizji lokalnej będzie podpisanie przez przedstawiciela firmy listy obecności. Oferta firmy, która nie będzie widniała na ww. liście będzie podlegała odrzuceniu.
Zamawiający wyznacza termin do przeprowadzenia inwentaryzacji do realizacji projektu w dniach 03 - 05.03.2025 w godzinach 7:00-15:00.
Kryteria oceny ofert:
Cena - 70%
Termin realizacji- 30%.
Punkty za kryterium: cena, zostaną przyznane w następujący sposób:
C= (C_min/C_o) x 70 pkt
gdzie: C_min - cena brutto oferty najtańszej
C_o - cena brutto oferty ocenianej
Punkty za kryterium: termin realizacji zostaną przyznane w następujący sposób:
T = (T_min/T_o) x 30 pkt
gdzie: T_min- najkrótszy termin realizacji spośród wszystkich ocenianych ofert
T_o - termin realizacji w badanej ofercie
Wymagamy podania terminu realizacji w tygodniach. Podanie dłuższego okresu niż 8 tygodni spowoduje odrzucenie oferty. Niepodanie w ofercie terminu będzie traktowane, jako zaoferowanie maksymalnego dopuszczalnego terminu (8 tygodni).
Punktacja ostateczna: P= C+ T
Możliwość zadawania pytań do dwóch dni roboczych przed zakończeniem postępowania, tj. 20.02.2025r.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Zamawiającemu w każdej chwili przysługuje prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający odrzuci ofertę jeśli:
- treść oferty nie odpowiada treści zamieszczonego postępowania w trybie przetargu otwartego,
- Wykonawca w kontekście danej, złożonej przez siebie oferty - nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
- Wykonawca składający daną ofertę, nie udzielił w jej zakresie wyjaśnień lub nie uzupełnił dokumentów wymaganych w postępowaniu (we wskazanym przez Zamawiającego terminie) na wezwanie Zamawiającego,
- oferta jest nieważna na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub e-mail:ekudzia@ump.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-19
12:35:50
|
Edyta Kudzia | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Unieważnienie postępowania bez podania przyczyny. |
2025-02-18
14:06:49
|
Edyta Kudzia | Zamawiający informuje o odwołaniu wizji lokalnej w dniu 19.02.2025. O planowanym terminie wizji lokalnej poinformujemy w najbliższych dniach. |
2025-02-17
13:34:46
|
Edyta Kudzia | Zamawiający nie posiada rzutów i przekroju pomieszczeń / lokali. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
