- Strona główna
- Postępowanie ID 1100145
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1100145 :
17/25/P „Wykonanie usługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego – pożarniczego marki SCANIA G440CB 6x6EHZ dla WSP Dęblin.” SPRAWA NR 17/25/P
Wystawiający
-
UżytkownikMonika Giołbas
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-25 13:21:00
-
Składania2025-05-09 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-09 09:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego – pożarniczego marki SCANIA G440CB 6x6EHZ, nr rej. UA 02599, nr VIN YS2G6x60002077452 dla WSP Dęblin.
Lp. |
Typ pojazdu |
Jm. |
Ilość |
Rok produkcji |
1 |
Scania G440CB6x6 nr VIN: YS2G6X60002077452 |
szt. |
1 |
2012 |
WIZJA LOKALNA
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej (przed złożeniem oferty) - na terenie bazy sprzętu Zamawiającego. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane dla złożenia oferty, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty.
Zainteresowani udziałem w wizji lokalnej wykonawcy powinni stawić się w dniu 05 maja 2025r. o godzinie 10:00 na biurze przepustek 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Obecność na wizji lokalnej będzie pomocna w poprawnym skalkulowaniu ceny oferty przez Wykonawców (dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty). Zamawiający informuje, że wszystkie koszty uczestnictwa w wizji lokalnej ponoszą Wykonawcy. Osoby zainteresowane wizją muszą posiadać przy sobie dowód tożsamości w celu wystawienia przepustki wejścia na teren kompleksu wojskowego.
Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobą, która będzie okazywać przedmiot zamówienia nie jest wiążące - wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. Zamawiający nie przewiduje udzielania wyjaśnień podczas wizji lokalnej. Zakazuje się dokonywania w trakcie wizji lokalnej zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystaniem aparatów latających typu „Dron”.
Z osobą odpowiedzialną za wizję lokalną można skontaktować się pod numerem telefonu: 261 517 972.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 2a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
c) Załącznik Nr 2b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy.
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-09
11:58:48
|
Monika Giołbas |
Zgodnie
z
art.
222
ust.
5
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2024r.,
poz.
1320
ze
zm.)
Zamawiający
poniżej
udostępnia
informację
o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. Załączniki |
2025-05-09
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: 71 340,00 zł brutto |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
