- Strona główna
- Postępowanie ID 891584
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 891584 :
IMA.271.1.2024 IMA.271.1.2024 Archiwizowanie dokumentów dotyczących pozwoleń na budowę - Wynagrodzenia bezosobowe
Wystawiający
-
UżytkownikIlona Sikora
-
Organizacja
-
OddziałIGN - Referat Gospodarki Nieruchomościami
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-22 09:58:00
-
Składania2024-02-27 14:30:00
-
Otwarcie ofert2024-02-27 14:35:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr telefonu 0-44 7321865 insp. Ilona Sikora - referat Architektury i Budownictwa urzędu Miasta Piorkowa Trybunalskiego lub 0-44 732-30-11 - Kierownik Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, .
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym
z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego zwraca się z zapytaniem
ofertowym w celu oszacowania wartości zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na przygotowaniu (tj. kompleksowym uporządkowaniu) a następnie przekazaniu do Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z siedzibą przy ul. Szkolnej 28 dokumentacji aktowej i technicznej kat. A wytworzonej w okresie do 1989 roku w ilości około 20 m.b. oraz wytworzonej w latach 1968 – 1980 w ilości ok. 0,5 m.b. (decyzje administracyjne z projektem zagospodarowania nieruchomości) przez ówczesne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Piotrkowie Trybunalskim oraz Urząd Miejski w Piotrkowie Trybunalskim.
Dokumentacja ta stanowi obecnie część zasobu archiwalnego podręcznego Referatu Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
Dokumentacja
będąca przedmiotem zapytania została już wydzielona (wyselekcjonowana) z całego
inwentarza akt będącego w dyspozycji Referatu Architektury i Budownictwa liczącego ok. 96 metrów bieżących akt i przełożona do teczek bezkwasowych przez archiwistę
z wymaganą w tym zakresie niezbędną wiedzą i doświadczeniem.
Inwentarz akt był dotychczas zaewidencjonowany w zasobie archiwalnym w ułożeniu alfabetycznym tj. wg adresów nieruchomości lub nazwy zadania inwestycyjnego realizowanego na terenie miasta.
Zamawiający zastrzega, że wyżej wskazana ilość akt jest wartością szacunkową (orientacyjną). Faktyczna ilość w stosunku do szacowanej może ulec nieznacznej zmianie, (tj. ± 0,5 mb).
Wykonawcy nie przysługuje prawo żądania zmiany wynagrodzenia w przypadku
zmiany faktycznej ilości dokumentów podlegających usłudze w stosunku do
szacowanej.
Cena
realizacji całego zamówienia określona przez Wykonawcę nie podlega waloryzacji.
Należy wskazać cenę za
wykonanie całości przedmiotu zamówienia netto/brutto.
Dokumentacja podlegająca usłudze jest obecnie przechowywana w archiwum
podręcznym Referatu Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Piotrkowa
Trybunalskiego przy ulicy Szkolnej 28 w Piotrkowie Trybunalskim
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przejęcie kontaktów merytorycznych z
Archiwum Państwowym w Piotrkowie Trybunalskim (w porozumieniu z Archiwum
Zakładowym Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego), tj. przygotowanie
korespondencji, w tym dotyczącej przygotowania dokumentacji i spisów do
przekazania do Archiwum Zakładowego.
2. W oparciu o wytyczne i uzgodnienia uzyskane z
Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim, przygotowanie spisów
zdawczo-odbiorczych (w formie papierowej oraz elektronicznej edytowalnej
obejmujące zaewidencjonowany zasób, z wykorzystaniem spisów już wcześniej
przygotowanych przez archiwistę który wydzielił zasób z
całego inwentarza akt Referatu Architektury i Budownictwa.
3. Sprawdzenie: -chronologicznego i rzeczowego ułożenie dokumentów w obrębie już przygotowanych (wydzielonych ) teczek, --prawidłowego ich opisania, - sprawdzenie czy wyłączono wszystkie metalowe części, paginacja dokumentacji, ewentualne przesznurowanie akt jeżeli taki wymóg zostanie wskazany przez Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim. Następnie przygotowanie dokumentacji do przekazania do Archiwum Zakładowego, tj. umieszczenie jednostek archiwalnych w opakowaniach zbiorczych (pudła), opisanie pudeł zbiorczych zgodnie z wymogami wskazanymi przez Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim.
4. Pudła i teczki bezkwasowe zapewni Zamawiający. Transport zbioru akt do Archiwum Zakładowego leży po stronie Zamawiającego. Pozostałe środki i materiały niezbędne do zrealizowania usługi (zamówienia) leżą po stronie Wykonawcy.
5. Wykonawca, w ramach zakresu usługi (zamówienia) ponosi
odpowiedzialność za:
- prowadzenie ustaleń i konsultacji z Archiwum Państwowym w
Piotrkowie Trybunalskim (w porozumieniu z Archiwum Zakładowym Urzędu Miasta
Piotrkowa Trybunalskiego oraz Zamawiającym), celem których jest pozyskanie wstępnej akceptacji (potwierdzenia) prawidłowości wykonywanych prac,
- opracowanie i przygotowanie akt w taki sposób i w takiej formie, aby opracowany zbiór został przyjęty w zasób Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, a docelowo w zasób Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim.
6. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa (obecności)
podczas protokolarnego przekazania opracowanych przez niego jednostek
archiwalnych w zasób Archiwum Zakładowego.
7. Proponowany termin realizacji –
umowa zostanie zawarta na czas oznaczony. Termin wykonania umowy do dnia 30.11..2024 roku .
8. W przypadku stwierdzenia wad w przekazanych
jednostkach archiwalnych wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad we własnym
zakresie, w tym na własny koszt i ryzyko w terminie 20 dni kalendarzowych od
dnia otrzymania informacji od Zamawiającego o konieczności usunięcia wad.
9. Wynagrodzenie – płatne w terminie 14 dni od dnia
doręczenia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
Komunikat.
W przypadku zaproszenia do złożenia oferty będą brane
również pod uwagę referencje lub opinie dot. realizacji usług związanych z
wykonywanym zakresem prac.
Zamawiający informuje, że najwyższa kwota jaką może
przeznaczyć na sfinalizowanie przedmiotu zamówienia to 11 700 zł brutto.
W celu
właściwego skalkulowania ceny za zamawiane usługi Zamawiający może umożliwić
Wykonawcy przeprowadzenie wizji w miejscu przechowywania dokumentów mającej na
celu zapoznanie się z obecnym stanem dokumentacji, ilością i sposobem jej
przechowywania. Zamawiający umożliwia wizję po wcześniejszym ustaleniu
dokładnego terminu i osób, które będą w niej uczestniczyć.
Miejsce realizacji zamówienia:
Zamawiający
udostępni Wykonawcy na czas realizacji usługi nieodpłatnie wstęp do wybranych
pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego w których będzie można wykonywać usługę w
godzinach od 8.00 do 21.00 w każdy dzień tygodnia (poniedziałek – niedziela) po
dopełnieniu formalności polegających na pobraniu i zdawaniu kluczy do
pomieszczeń archiwizacyjnych, udostępnionych w celu wykonania przedmiotu
zamówienia, każdorazowo, za potwierdzeniem
od osoby wskazanej przez Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie przepisy,
instrukcje i informacje, niezbędne do
realizacji przedmiotu zamówienia, wyznaczy osoby upoważnione do udzielania
informacji w zakresie prac objętych zleceniem oraz niezbędne materiały w
postaci bezkwasowych sznurowanych teczek, pudeł archiwizacyjnych, sznurka.
Informacje dodatkowe:
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania
przyczyny.
Informacje o postępowaniu będą udzielane tylko w formie pisemnej poprzez
platformę zakupową.
Zamawiający informuje, że w
przypadku szacowania wartości zamówienia nie ma obowiązku wysyłania ani
publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyborze oferty.
Płatność – przelewem na wskazany numer konta.
Zamówienie odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej .
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią wyżej wymienionego
przedmiotu zamówienia i jego akceptacja.
Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego postanowienia i
zobowiązuje się do ich przestrzegania.
W przypadku braku zgody na powyższe warunki – nie należy składać oferty.
WAŻNE!
„W związku z wejściem w życie w dniu 16 kwietnia 2022 r. ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz.U. poz. 835) wprowadzony został obowiązek wykluczenia z postępowania:
wykonawców i
uczestników postępowań i konkursów figurujących na listach sankcyjnych Unii
Europejskiej, przyjętych wobec Rosji i Białorusi;
wykonawców i
uczestników postępowań i konkursów figurujących na krajowej liście sankcyjnej,
prowadzonej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji;
wykonawców i
uczestników postępowań i konkursów, których beneficjentem rzeczywistym jest
osoba figurująca na jednej z ww. list sankcyjnych;
wykonawców i
uczestników postępowań i konkursów, których jednostką dominującą jest podmiot
figurujący na jednej z ww. list sankcyjnych.
W związku z tym, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, zamawiający dokona
weryfikacji wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie ww. przesłanki
wykluczenia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
