1
Cena
100%
Wartość oferty
0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0
2
Warunki płatności
-
płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, w terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
0
3
Termin realizacji zadania dla:"Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania na terenie osiedla Podolany oraz w rejonie Ronda Obornickiego"
-
180 dni od rozpoczęcia realizacji zadania "Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania na terenie osiedla Podolany oraz w rejonie Ronda Obornickiego". Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
0
4
Dodatkowe koszty
-
Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
0
5
Opis sposobu przygotowania oferty
-
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język
polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez
wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie
ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi
w Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu
zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez
Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności
związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę
podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części
złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23%
0
6
Opis procedury
-
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert oddzielnie dla każdej pozycji przedmiotu zamówienia, zgodnie z pkt 1 i 5
niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie
najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych
dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału
w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie
z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych
elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając
porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
0
7
Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
-
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy
placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez
e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO
w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym
wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór
najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie
zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana
albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do
celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania
przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze
szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
‒ dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
‒ dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
‒ po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione
podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
‒ osoby te kwestionują prawidłowość danych,
‒ przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu
danych,
‒ Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania,
ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia
lub obrony roszczeń,
‒ osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia
nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień
publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych
osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów,
w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
0
8
Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
-
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia,
że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia
o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego w niniejszym postępowaniu.
0
9
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
-
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń
zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód
w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie
ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia
wolności.
0
10
OŚWIADCZENIE O FIGUROWANIU NA BIAŁEJ LIŚCIE PODATNIKÓW VAT
-
Oświadczam, że dane dotyczące Urzędu
Skarbowego są właściwe oraz, że wykonawca
wskazany powyżej, jest umieszczony na białej
liście podatników podatku VAT, co umożliwia
dokonanie płatności z zastosowaniem
mechanizmu podzielonej płatności na konto
nr:
0
11
Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia będzie przetwarzał dane osobowe Zamawiającego na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych
-
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że
Wykonawca:
1) spełnia wymagania określone w RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych)., a w szczególności wskazane w art. 28, 29, 30, 32, 33;
2) gwarantuje, że dostęp do powierzonych w związku z realizacją zamówienia danych
osobowych będą miały wyłącznie osoby upoważnione, a wykonawca posiada w tym
zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie;
3) wyznaczy do realizacji zamówienia pracowników/współpracowników przeszkolonych
w zakresie ochrony danych osobowych;
4) gwarantuje, że pomieszczenia, w których będą przetwarzane powierzone w związku
z realizacją zamówienia dane osobowe będą odpowiednio zabezpieczone
(w szczególności samodzielny dostęp do nich będą miały wyłącznie osoby
upoważnione do przetwarzania tych danych) oraz, że posiada w tym zakresie
odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie.
0
12
Dodatkowe oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia, na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych, będzie przetwarzał dane osobowe Zamawiającego za pomocą udostępnionego/dostarczonego przez Wykonawcę rozwiązania informatycznego
-
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia,
że Wykonawca:
1) zobowiązuje się do stosowania adekwatnych do zagrożeń środków ochrony
przetwarzanych informacji (w tym danych osobowych) przed ich kradzieżą,
nieuprawnionym dostępem, uszkodzeniami lub zakłóceniami, obejmujących, m.in.,
poniżej wskazane zabezpieczenia techniczno-organizacyjne:
a) zapewnienie aktualizacji regulacji wewnętrznych z obszaru bezpieczeństwa
informacji adekwatnie do zagrożeń,
b) przeprowadzanie okresowych analiz ryzyka utraty integralności, dostępności lub
poufności informacji oraz podejmowanie działań minimalizujących to ryzyko,
stosownie do wyników przeprowadzonej analizy;
c) podejmowanie działań zapewniających, że osoby zaangażowane w proces
przetwarzania informacji posiadają stosowne uprawnienia i uczestniczą w tym
procesie w stopniu adekwatnym do realizowanych przez nie zadań oraz
obowiązków mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa informacji,
d) bezzwłoczną zmianę uprawnień, w przypadku zmiany zadań osób, o których mowa
w punkcie poprzedzającym,
e) zapewnienie szkolenia osób zaangażowanych w proces przetwarzania informacji,
ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień, jak:
• zagrożenia bezpieczeństwa informacji,
• skutki naruszenia zasad bezpieczeństwa informacji, w tym odpowiedzialność
prawna,
• stosowanie środków zapewniających bezpieczeństwo informacji, w tym
urządzeń i oprogramowania minimalizującego ryzyko błędów ludzkich,
f) zapewnienie ochrony przetwarzanych informacji przed ich kradzieżą,
nieuprawnionym dostępem, uszkodzeniami lub zakłóceniami, przez:
• monitorowanie dostępu do informacji,
• czynności zmierzające do wykrycia nieautoryzowanych działań związanych
z przetwarzaniem informacji,
• stosowanie środków uniemożliwiających nieautoryzowany dostęp
na poziomie systemów operacyjnych, usług sieciowych i aplikacji,
g) ustanowienie podstawowych zasad gwarantujących bezpieczną pracę przy
przetwarzaniu mobilnym i pracy na odległość,
h) zabezpieczenie informacji w sposób uniemożliwiający nieuprawnione jej
ujawnienie, modyfikacje, usunięcie lub zniszczenie,
i) zawieranie w umowach serwisowych podpisanych ze stronami trzecimi zapisów
gwarantujących odpowiedni poziom bezpieczeństwa informacji,
j) zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa w systemach
teleinformatycznych, polegającego w szczególności na:
• dbałości o aktualizację oprogramowania,
• minimalizowaniu ryzyka utraty informacji w wyniku awarii,
• ochronie przed błędami, utratą, nieuprawnioną modyfikacją,
• stosowaniu mechanizmów kryptograficznych w sposób adekwatny do
zagrożeń lub wymogów przepisu prawa,
• zapewnieniu bezpieczeństwa plików systemowych,
• redukcji ryzyk wynikających z wykorzystania opublikowanych podatności
technicznych systemów teleinformatycznych,
• niezwłocznym podejmowaniu działań po dostrzeżeniu nieujawnionych
podatności systemów teleinformatycznych na możliwość naruszenia
bezpieczeństwa,
• kontroli zgodności systemów teleinformatycznych z odpowiednimi normami
i politykami bezpieczeństwa,
k) bezzwłocznego zgłaszania incydentów naruszenia bezpieczeństwa informacji
w określony i z góry ustalony sposób, umożliwiający szybkie podjęcie działań
korygujących;
l) zapewnienia okresowego audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa
informacji i testów penetracyjnych.
2) wyraża zgodę na przeprowadzanie przez zamawiającego testów bezpieczeństwa
oferowanych rozwiązań teleinformatycznych, po uprzednim uzgodnieniu przez strony
szczegółów z tym związanych, oraz zobowiązuje się uzyskać wymagane zgody od
podwykonawców, o ile będzie miało to zastosowanie.
0
13
Zapoznanie się z treścią istotnych warunków umowy umowy
-
Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy
wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
– merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 52 10
– związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Umowa Inspektor Nadz [...].doc
0
14
Uprawnienia poświadczające możliwość pełnienia nadzoru inwestorskiego
-
uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi
w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub
odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa Prosimy o załączenie kopii uprawnień wraz z wpisem do do stosownych rejestrów
0
15
Uprawnienia poświadczające możliwość pełnienia nadzoru inwestorskiego
-
aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez wybrane stowarzyszenie naukowo-techniczne, przy którym
powołano komisję kwalifikacyjną, uprawniające do zajmowania się
eksploatacją i dozorem urządzeń, pomiarów, instalacji i sieci na
stanowisku kategorii D i E do 1 kV w zakresie kontrolno-pomiarowym. Prosimy o załączenie kopii uprawnień.
0
16
Termin realizacji zadania dla:"Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w obszarze Osiedli Zielony Dębiec i Świerczewo - etap III oraz Osiedla Wilda"
-
170 dni od rozpoczęcia realizacji zadania "Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w obszarze Osiedli Zielony Dębiec i Świerczewo - etap III oraz Osiedla Wilda". Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
0