- Strona główna
- Postępowanie ID 982115
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZKB-II.2635.13.5.2024 Remont systemu zasilania gwarantowanego Centrum Zarządzania Kryzysowego w pomieszczeniu siłowni WZKiB Poznań, ul. Libelta 16/20
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Nowak
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-15 14:12:00
-
Składania2024-11-25 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Informujemy o rozpoczęciu przez Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa Miasta Poznania postępowania na wykonanie usługi „Remont poprzez wymianę zasilacza UPS wraz z systemem nadzoru w budynku Urzędu Miasta Poznania, przy ul. Libelta 16/20, stanowiącego element składowy systemu bezprzerwowego i bezzanikowego zasilania dla Centrum Zarządzania Kryzysowego i Stanowiska Kierowania Prezydenta Miasta Poznania.
Zakres przedmiotowego zamówienia w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia:
2. Nazwa kryterium: Waga kryterium:
1) Cena 60 %
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów za najniższą cenę, przyznanych w następujący sposób:
ilość punktów = (cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej) x 60
2) Okres gwarancji 40 %
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów, jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia od wymaganych 36 miesięcy, przyznawanych w następujący sposób:
36 miesiące – 0 pkt
48 miesięcy – 20 pkt
60 miesięcy i powyżej – 40 pkt
Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę wykonawcy, który w sumie uzyskał najwyższą liczbę punktów z kryteriów P=P1+P2
Gdzie:
P1 – liczba punktów za cenę
P2 – punkty za wydłużenie udzielonej gwarancji
3. Termin wykonania zamówienia:
do 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania zamówienia
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
-merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8784267
-związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-22
14:34:12
|
Piotr Nowak | Do monitorowania pracy UPS wykorzystywany jest system zdalnego monitorowania MCU (Monitoring Control Unit). Obsługuje on protokoły i interfejsy komunikacyjne: DNP 3, Profibus i MODBUS, TCP/IP, SNMP, e-mail*1, modem, Ethernet i USB, RS-232 dla komunikacji szeregowej i modemu, RS-485 dla MODBUS (MODBUS może być również adresowany przez sieć), Interfejs USB 2.0. Z uwagi na posiadane w innych lokalizacjach przez Urząd Miasta Poznania urządzenia UPS firmy BENNING preferowane przez nas są urządzenia tożsame z nimi. |
2024-11-19
15:16:14
|
Piotr Nowak | Przychylając się do prośby złożonej przez jednego z potencjalnych wykonawców Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa przedłuża czas składania ofert do 25.11.2024 do godz 10:00 |
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?