- Strona główna
- Postępowanie ID 1021048
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DO.II.235.3.2024.RK Usługa płatnego odbioru, transportu i utylizacji zużytego, zniszczonego, wyeksploatowanego, nienadającego się do dalszego użytkowania sprzętu o kodzie 16 02 14 zużyte urządzenia inne niż wymienione od 16 02 09 do 16 02 13 - Ricoh PRO 8100SE oraz Canon IR 7105.
Wystawiający
-
UżytkownikRenata Kłosowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-20 14:37:00
-
Składania2024-11-22 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-22 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Znak sprawy: DO.II.235.3.2024.RK
Zaproszenie do złożenia ofert
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia ofert na usługę płatnego odbioru, transportu i utylizacji zużytego, zniszczonego, wyeksploatowanego, nienadającego się do dalszego użytkowania sprzętu o kodzie 16 02 14 zużyte urządzenia inne niż wymienione od 16 02 09 do 16 02 13 - Ricoh PRO 8100SE oraz Canon IR 7105.
Szacowana przez Zamawiającego waga odpadów wynosi 695 kg.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi płatnego odbioru, transportu i utylizacji zużytego sprzętu: Ricoh PRO 8100SE oraz Canon IR 7105 o kodzie 16 02 14 zużyte urządzenia inne niż wymienione
od 16 02 09 do 16 02 13.
Szacowana przez Zamawiającego waga odpadów wynosi 695 kg.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć na rzecz Zamawiającego ww. usługę zgodnie ze złożonym formularzem ofertowym.
Rodzaj i ilość sprzętu przekazanego Wykonawcy do utylizacji oraz numer inwentarzowy zawiera załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
2. Termin realizacji usługi:
Termin realizacji usługi – 3 dni robocze od dnia podpisania umowy. Termin zostanie ustalony za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia:
a) W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się do odebrania od Zamawiającego (demontaż, wyniesienie) sprzętu, określonego w ust. 1 niniejszego zapytania ofertowego z siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu przy ulicy Księdza Andrzeja Łukasika 3 w godzinach od 7.30 do 14.30 w dni robocze.
b) Wykonawca oświadcza, że posiada decyzję środowiskową.
c) Wykonawca przejmuje od Zamawiającego odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z obowiązującymi przepisami postępowanie z odebranymi odpadami objętymi przedmiotem niniejszej usługi oraz za ich transport do miejsca utylizacji.
d) Zamawiający będzie nadzorował załadunek odpadów na środki transportu Wykonawcy.
e) Wykonawca z chwilą przejęcia odpadów przejmuje na siebie wszystkie obowiązki za stan odpadów i bezpieczeństwo odpadów podczas transportu oraz za ich przekazanie do ostatecznego procesu odzysku lub unieszkodliwienia w terminie nie dłuższym niż to wynika z art. 25 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2023 r. poz.1587 ze zm.).
f) Wykonawca zobowiązuje się posiadać sprzęt do sprawdzenia masy przekazanych przez Zamawiającego odpadów, zalegalizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Faktycznie oddana ilość zużytego sprzętu zostanie ustalona na podstawie potwierdzenia z wagi i będzie stanowić podstawę do ustalenia kosztów usługi, co zostanie potwierdzone sporządzonym protokołem podpisanym przez wyznaczone osoby.
g) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie bez udziału podwykonawców.
h) Wykonawca oświadcza, że spełnia wszelkie wymagane przepisami prawa warunki, w szczególności określone ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023 poz. 1587 ze zm.) oraz posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie realizacji przedmiotu usługi.
i) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnego na dzień realizacji zamówienia zezwolenia na zbieranie odpadów o kodach stanowiących przedmiot zamówienia.
j) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą zawodową starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
k) Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania odpadów do odbioru, tj. zgromadzenia sprzętu w jednym miejscu będącego adresem odbioru.
l) Zamawiający zobowiązuje się do wskazania Wykonawcy miejsca parkingowego, które umożliwi postój samochodów ciężarowych.
m) Zamawiający sporządzi kartę przekazania odpadów stanowiących przedmiot niniejszej usługi zwanej KPO, za pośrednictwem indywidualnego konta w BDO.
n) Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, poświadczony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4. Miejsce i termin złożenia oferty:
a) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.11.2024 r. do godz. 9.00.
b) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Opennexus załączając wypełniony i podpisany formularz - załącznik nr 1.
5. Termin otwarcia:
Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
6. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 10 dni od upływu terminu składania ofert.
7. Warunki płatności wynagrodzenia:
a) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy według cen określonych w formularzu ofertowym.
b) Podstawę do wystawienia faktury będzie stanowiła Karta Przekazania Odpadów wygenerowana z systemu Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami oraz protokół potwierdzający wagę stanowiący podstawę do ustalenia kosztów usługi podpisany przez wyznaczone osoby.
c) Wynagrodzenie wypłacone będzie jednorazowo. Termin płatności wynosić będzie 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Renata Kłosowska, tel.: 48 386 70 53, Radosław Wlazło, tel. 48 38 67 202 lub za pośrednictwem platformy zakupowej - wyślij wiadomość do Zamawiającego.
9. Sposób przygotowanie i złożenia oferty:
a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu,
b) Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w postaci elektronicznej poprzez platformę zakupową Opennexus załączając wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
10. Opis kryteriów oceny ofert:
Kryterium – Cena ; Waga kryterium – 100%.
W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną wśród ważnych ofert.
W przypadku gdy dwie najkorzystniejsze oferty będą miały taką samą cenę – decydująca o wyborze będzie data złożenia oferty na platformie zakupowej.
11. Postanowienia końcowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia postępowania w całości w każdym czasie bez podania przyczyny,
b) odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny,
c) nieudzielenia zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie spełnia wymagań określonych w postępowaniu,
d) oferty złożone po terminie zostaną odrzucone,
e) zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej,
f) w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, zrezygnuje z realizacji usługi, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ważnych ofert.
Załączniki:
Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy.
Załącznik Nr 2 - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Załącznik Nr 3 – Projekt Umowy.
Załącznik Nr 4 – Rodzaj, ilość i numer inwentarzowy sprzętu elektrycznego i elektronicznego przekazanego Wykonawcy do utylizacji.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?