- Strona główna
- Postępowanie ID 1003187
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZKB-II.2635.8.11.2024 Modernizacja przebiegu kabla światłowodowego 144J obsługującego przystanki trasy tramwajowej GTR.
Wystawiający
-
UżytkownikJacek Łopatka
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-23 09:03:00
-
Składania2024-10-28 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
1.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonie prac
kablowych w zakresie modernizacji przebiegu kabla światłowodowego 144J
obsługującego infrastrukturę teletechniczną w rejonie przystanków i skrzyżowań
zlokalizowanych wzdłuż trasy tramwajowej w obszarze Górnego Tarasu Rataj (GTR).
W szczególności zakres obejmuje wykonanie złącza na istniejącym zapasie kabla
144J i ułożenie nowego odcinka kabla 144J od skrzyżowania ulic
Inflancka/Milczańska/Wiatraczna bezpośrednio do węzła WZKiB w siedzibie JRG7,
które umożliwi wyeliminowanie przełączeń w węźle Krzywoustego i skrócenie
długości zestawionych torów transmisyjnych.
1. Zakres zadania wymaga ułożenia w
istniejącej kanalizacji miejskiej kabla 144J (łączna dł. ok. 800 mb. z
uwzględnieniem rezerwy na zapasy) od pomieszczenia węzła transmisyjnego WZKiB w
obiekcie JRG7 przy ul. Bobrzańskiej 6 do skrzyżowania Inflancka/Milczańska/Wiatraczna
(załącznik 1).
2. Do ułożenia kabla wykorzystana
zostanie istniejąca kanalizacja miejska o profilu 2x 100mm i długości ok. 650m
w relacji węzeł JRG7 – skrzyżowanie Inflancka/Milczańska/Wiatraczna
3. Pełen profil nowego odcinka kabla światłowodowego
144J należy zakończyć w obiekcie JRG7 na rackowej przełącznicy światłowodowej
19” z podwójnymi adapterami LC/PC. Administratorem zasobów w JRG7 jest KM PSP.
4. Wzdłuż trasy układanego odcinka
kabla 144J zaplanować minimum 3 zapasy technologiczne kabla po ok. 30 mb.
5. Na istniejącym zapasie kabla 144J,
w rejonie skrzyżowania ulic Inflancka/Milczańska/Wiatraczna dostarczyć i
zamontować mufę rozgałęźną umożliwiającą przełączenie całego profilu kabla w
kierunku węzła w JRG7. Kabel 144J biegnący dalej w kierunku węzła Krzywoustego
należ pozostawić w mufie nie podłączony (umartwiony) jako rezerwa do przyszłych
zastosowań. Mufa zamontowana na kablu musi dysponować rezerwą miejsca dla
wykonania kolejnych minimum 144 potencjalnych spawów na umartwionym kablu oraz
pozostawiać rezerwę dla wprowadzenia jeszcze 3-4 kabli do mufy.
Dodatkowo w zakresie zamówienia należy
wybudować łącznik światłowodowy 12J między szafami sterowników ZDM przy ul.
Kazimierza Pułaskiego od ulicy przepadek do Alei Armii Poznań.
1. Zakres zadania wymaga ułożenia w
istniejącej kanalizacji ZDM kabla 12J (łączna dł. ok. 350 mb. z uwzględnieniem
rezerwy na zapasy) od szafy sterownika ZDM Kazimierz Pułaskiego/Aleja Armii
Poznań/Winogrady do szafy sterownika ZDM Kazimierza Pułaskiego/Przepadek/Księcia
Mieszka I (załącznik 2).
2. Do ułożenia kabla wykorzystana
zostanie istniejąca kanalizacja miejska (ZDM) o profilu 1x 100mm i
długości ok. 300m.
3. Pełen profil nowego odcinka kabla
światłowodowego 12J należy zakończyć w sterownikach ZDM na rackowej
przełącznicy światłowodowej 19” z adapterami LC/PC. Administratorem zasobów (sterowników
oraz kanalizacji) jest ZDM.
4. Wzdłuż trasy układanego odcinka
kabla 12J zaplanować minimum 2 zapasy technologiczne kabla po ok. 30 mb.
2.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny kod CPV
45231000-5 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
Dodatkowe kody CPV
32562000-0 – Kable
światłowodowe
3. Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 02.12.2024
4.
Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Nazwa
kryterium:
Waga kryterium:
1)
Cena
100 %
Sposób oceny:
Cena oferty
najkorzystniejszej
----------------------------------------
x 100 = P1
cena oferty badanej
Przedmiot zamówienia (z 24 miesięczną gwarancją)
5.
Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze
postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2)
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3)
Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język
polski.
4)
Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez
wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5)
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie
ofertowe.
6)
Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w
Zapytaniu ofertowym.
7)
Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a)
Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b)
Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu
zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez
Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności
związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c)
Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku
VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego,
tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d)
Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.
6.
Zasady płatności:
Przelew 14 dni od
dostarczenia faktury.
7.
Opis procedury:
1)
Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4
niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która
zostanie najwyżej oceniona.
2)
Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych
dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3)
W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału
w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie
z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4)
Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych
elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając
porównywalność złożonych ofert.
5)
Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8.
Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych
RODO
Zgodnie z art. 13 ust.
1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1)
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy
placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2)
Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez
e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841
Poznań.
3)
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO
w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym
wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór
najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o
udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień
publicznych.
4)
Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez
Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5)
Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do
celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania
przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6)
Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a)
dostępu do swoich danych osobowych;
b)
żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c)
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze
szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d)
żądania usunięcia danych, gdy:
•
dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
•
dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
•
po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione
podstawy przetwarzania;
e)
żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
•
osoby te kwestionują prawidłowość danych,
•
przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu
danych,
•
Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale
są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń,
•
osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia
nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7)
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8)
Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień
publicznych.
9)
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na
zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10)
Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych
osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w
tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
9.
Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez
Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki
informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie
danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez
Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega
wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1
i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających
nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu
sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi
odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
11.
Zapoznanie się z treścią wzoru umowy
Wykonawca poprzez
złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią wzoru umowy
wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
•
merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. Jarosław Androsiuk 600 350 698, Jacek Łopatka 512 256 096
•
związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do
piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02,
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
12.
Wymagania jakie muszą spełniać podmioty składające ofertę:
• wymagane
doświadczenie w pracach budowlanych w branży telekomunikacyjnej, wykonanie w
ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 2 prac budowlanych w branży
telekomunikacyjnej o wartości łącznej nie mniejszej niż 50 000 zł brutto
• wymagane
dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania
robotami w branży telekomunikacyjnej.
Zamawiający informuje,
iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy
prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do wezwania wykonawcy do uzupełnienia dokumentów potwierdzających
spełnienie ww. wymagań, w tym o wskazanie osób, które w imieniu Wykonawcy będą
realizować prace wymagające ww. uprawnień wraz z podstawą dysponowania tymi
osobami przez Wykonawcę.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?