- Strona główna
- Postępowanie ID 1013410
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
4/DZM Najem powierzchni pod dwa lokale gastronomiczne w budynkach Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Vogt
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-07 13:38:00
-
Składania2024-11-22 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie o propozycję
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Na najem powierzchni pod dwa lokale
gastronomiczne w budynkach Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego
w Poznaniu.
Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Dodatkowe informacje:
14.11.2024
r. godz.: 10.00 Stawiennictwo
w miejscu: wejście główne do budynku Dom Studencki „Karolek” przy ul. Rokietnickiej 5E w Poznaniu. 14.11.2024 r. godz.: 10.30 Stawiennictwo
w miejscu: wejście główne do budynku Collegium Stomatologicum przy ul. Bukowskiej
70 w Poznaniu od ul. Przybyszewskiego.
- w okresie od 1 stycznia do 31
grudnia - 28,75 zł za 1m2 netto za 1 miesiąc najmu – lokal przy ul. Rokietnickiej 5E – Dom Studencki „Karolek”; - w okresie od 1 stycznia do 31
grudnia - 28,75 zł za 1m2 netto za 1 miesiąc najmu – lokal
przy ul. Bukowskiej 70 – Centrum
Stomatologii. 7. Zamawiający dopuszcza negocjacje stawki czynszu
najmu w okresie letnim tj. od 1 lipca
do 30 września. Przedmiotowe
negocjacje przeprowadzane będą na podstawie pisemnego wniosku najemcy. Zamawiającemu
w każdej chwili przysługuje prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania
ofertowego; b) jest nieważna na podstawie przepisów prawa. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. |
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?